Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzePytanie nr 1: Dlaczego w porównaniu jest XR 650L, a nie wersja R? Pytanie nr 2: Skąd wywodzi się silnik XR 600/650? Proponuję zajrzeć do artykułu ""Tytani bezdroży" Pytanie nr 3: Jakie innowacje w Husce? Dwa wałki wyrównoważające, dwie świece zapłonowe???
OdpowiedzAd.1. Zapewne dlatego że XR650R wszedł do produkcji o wiele później niż model L, który nadal jest sprzedawany. Ad.2. No i co z tego? Ad.3. Pokaz mi wśród japońskiej konkurencji tak zaawansowany silnik jak w KTM/Husce. Może np. ten z Yamahy XT660?
OdpowiedzJa też nie bardzo rozumiem o co chodzi z punktem dwa. Oba silniki i Hondy i KTMa wywodza sie z Dakaru. Zestawienie ich zatem w kontekście różnicy wieku wydaje sie być zatem jak najbardziej na miejscu.
Odpowiedz